با با لنگ دراز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تو بهترین دوستم تو بی کسی.




























هم سلولی...



 یک سال گذشت ومن هنوز رفتنت را باور ندارم.تو حالا که به وجود گرمت نیاز دارم نیستی.تو با اون انگشتای گشیده واون قد بلندت دیگه نیستی که ببینی روزها چه دیر میگذرند وچه دیر خورشید این روزها غروب میکنه. وای که چه بد وقتی تنهام گذاشتی با این همه حرف که فقط تو خوب گوش میکردی.ای کاش برای یک بارم که شده صدات رو سرم بلند میکردی ولی انگار تو بودنت هم ساکت بودی.به تو هرگز نمی گویم خدا حافظ چون میدونم که داری به حرفام گوش میدی.دووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتت دارم .تووووووووووووووووبهههههههههههههههههههتتتتتتتتتتتتتتتترررررررررررررررر یییییییییییییییننننننننننننننننییییییییییییی. 



نظرات شما عزیزان:

ویدا
ساعت15:41---29 ارديبهشت 1392
مرسی که ب وبلاگ من سر زدی دوست عزیز
شما هم وبلاگ قشنگی داری فقط یه کم خوندن مطالبش مشکله
موق باشی


نگار
ساعت15:21---25 ارديبهشت 1392
سلام

متاسفانه بازم صداش نمی آید

من خودم خواستم آهنگ بذارم اصلا نشد که نشد پاسخ:بی صدا فریاد کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + سه شنبه 25 ارديبهشت 1392 / 16:7 /
- Online Support by www.1abzar.com --->